czwartek, 29 maja 2014

Laserowa korekcja wzroku

Hello :) Zapraszam na pierwszy post z serii nie o au pair! :)



Jak w tytule posta chcę Wam trochę powiedzieć na temat laserowej korekcji wzroku. Dużo osób o tym myśli, ale boi się skorzystać z tego wynalazku. 

Osobiście przeszłam zabieg laserowej korekcji wzroku 7 stycznia 2014. Minęło już prawie 6 miesięcy. Nie wiem kiedy to zleciało. Pamiętam jakby to było wczoraj.

1. Wizyta kwalifikacyjna - mnóstwo badań i dobór metody.
2. Zabieg
3. Wizyta dzień po zabiegu
4. Wizyta tydzień po zabiegu
5. Wizyta miesiąc po zabiegu
6. Wizyta.... po zabiegu 

Co do samego zabiegu to trwał on aż 15 minut  :) Szybko!
NIE BOLAŁO. Trochę było czuć dyskomfort, ale bólu nie było. Już sekundę po zabiegu widziałam o wiele lepiej niż normalnie. 
Lekarz przez cały zabieg mówił mi, co robi po kolei.  Przez tydzień nosiłam okulary przeciwsłoneczne, ponieważ przez kilka dni odczuwałam lekki światłowstręt. Stosowałam przepisane przez lekarza krople do oczu. Teraz stosuje 2 razy dziennie krople na suchość oka - tylko profilaktycznie, tak dla siebie. 

Jak najbardziej polecam ten zabieg. Jeśli macie możliwość to skorzystajcie z takiej opcji.

Jeśli macie jakieś pytania - śmiało piszcie. Chętnie pomogę :)

Całuję,
Marta xx

P.S.1. Klinika, w której miałam zabieg "Lexum" http://www.lexum.pl/
P.S.2. Metoda: FemtoLASIK Wavefront 
P.S. 3. Cena zabiegu od 2 050-3 700 zł/za jedno oko - w klinice w Poznaniu

2 komentarze:

  1. kosztował coś ten zabieg? ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to dosyć drogi zabieg. Zbierałam na niego dosyć długo. Ja miałam zabieg tą najdroższą metodą 3700 zł/jedno oko. Ale można też taniej to zrobić - inna metoda.

      Usuń