wtorek, 20 maja 2014

100 days!

Zostało mi tylko/aż 100 dni do wyjazdu! :)) 

Jak widać jestem bardzo podekscytowana! Nie mogę się doczekać. Ale jeszcze miliony rzeczy do zrobienia przed wyjazdem. Przede wszystkim studia - wszystkie zajęcia kończą się pod koniec czerwca (26 czerwca będę już wolna). 

W połowie czerwca czeka mnie obowiązkowa wycieczka. Bardzo się cieszę z tego wyjazdu (Polska - Czechy - Słowacja - Austria - Węgry).
To będzie mój ostatni taki moment, który spędzę z moim całym rokiem...

Jednak nie ma co się smucić! Potem zaczyna się to, o czym zawsze marzyłam :)

100 dni = Studniówka xD

Całuję,
Marta xx 

P.S. Pozdrowienia dla Kamili (klik), która jest już w UK! Mam nadzieję, że się spotkamy jak już tam będę! Trzymaj się i powodzenia :*



15 komentarzy:

  1. Hej :)
    Gratuluję wyjazdu :) Jestem Au Pair niedaleko Tonbridge Wells więc jakbyś miała jakieś pytania czy coś to możesz śmiało pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna wiadomość :)) Do kiedy będziesz tam? Sprawdziłam na mapie - blisko jesteś :) Można się spotkać na kawkę jakąś! Pozdrawiam

      Usuń
    2. Będę tutaj jeszcze przez jakieś 10 miesięcy, więc spokojnie :) No fajnie by było :)

      Usuń
    3. To fajnie! Podoba Ci się tam? Już myślałam, że te okolice pustkami świecą - z blogów widać, że mało kto wybiera się w te rejony xD

      Usuń
    4. Powiem ci, że okolice powalają na kolana jeśli chodzi o krajobraz zwłaszcza jak się jedzie do Tonbridge Wells. Jest tutaj spokojnie i cicho. Z tego co mi wiadomo to niewielu jest tu polaków. Dużo więcej jest w większych miastach, ale ludzie są przemili i ogólnie nie jest źle. Podobno w Tonbridge Wells są fajne kluby. Wczoraj dziewczynę z czech która jest tam au pair :)

      Usuń
    5. Właśnie słyszałam o tych przepięknych krajobrazach. Ponoć w TW dużo Polaków jest :) Jest kilka au pairek z Polski też. Tak mówiła mi obecna au pair mojej rodziny. Zobaczymy na miejscu jak to będzie. Już nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
    6. A to nie wiem u mnie np jest ich nie wielu. O ile w ogóle ktoś jest :D
      Nom też tak miałam ;) a teraz leci mi już 3 miesiąc tutaj. Ale zobaczysz szybko zleci :) Zawsze możesz do mnie napisać jak coś. Chętnie pomogę :)

      Usuń
    7. Ok, na pewno napiszę :) Dzięki, że się odezwałaś do mnie. Jest jakiś inny kontakt do Ciebie: fb lub e-mail?

      Usuń
    8. Jasne :)) To jest mój email PaulinaB.9@wp.pl :)

      Usuń
  2. Zostały mi niecałe 3 dni i tez mam jeszcze milion rzeczy do zrobienia i jutro ostatnia matura jeszcze haha
    zabierz się za to póki masz czas, serio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam na blogu, że już jesteś na miejscu! Czekam na dalsze relacje z pobytu :) Powodzenia! :))

      Usuń
  3. Matko, 100 dni! zleci mega szybko hehe. Mi zostało już tylko 12 a totalnie nic jeszcze nie zrobiłam hehe.
    Lepiej zacznij się zabierać za jakieś zakupy itp .itd. bo czas do wyjazdu leci niemiłosiernie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli robię listę potrzebnych rzeczy do kupienia, do zrobienia. Tak na bieżąco, żeby o niczym nie zapomnieć :) Jak na coś wpadnę do zapisuję sobie. Szybko zleci na 100 %. Za miesiąc będę już wolna od uczelni więc wtedy zacznę myśleć o tym już bardziej realnie :) Należę do tych osób bardzo zorganizowanych, jeśli chodzi o wyjazdy gdziekolwiek.
      Już umówiłam się z moją "stylistką" - siostrą - na początku lipca :D Nie mogę się doczekać! Ohh Ty już niedługo lecisz! Super :)

      Usuń
  4. Hej
    też zamierzam wyjechać jako Au Pair do UK z Prowork,widzę że masz już rodzinkę i generalnie przebrnęłaś przez wszystko co trzeba! Czy mogłabyś mi odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących agencji?
    Pisałam też do Ciebie na forum,ale dość dawno byłaś dostępna,więc piszę też tutaj.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) odpisałam na forum. Tam podałam w wiadomości maila do mnie! Napisz :) Pozdrawiam

      Usuń