poniedziałek, 12 maja 2014

Co u mnie słychać

Hello!

Jako żeby nie było cicho na blogu, przygotowałam kilka postów o różnej tematyce. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :) Oczywiście nie zabraknie postów dotyczących Au Pair!
Już niedługo pojawi się pierwszy taki post.

Co do lotu to Hostka napisała mi dzisiaj w e-mailu, że w tym tygodniu zarezerwuje mi bilet na 28 sierpnia z Poznania do London Stansted.

Jestem mega podekscytowana tym wyjazdem, mimo że jeszcze zostało mi ponad 100 dni do rozpoczęcia przygody :D

Jak wyglądają Wasze rozmowy, e-maile od czasu znalezienia perfect family? 

U mnie na razie czas bardzo szybko leci, mam trochę do zrobienia. Nauka na egzaminy, robienie projektów, siłownia, nauka j. angielskiego. Trochę się uzbierało. 
Ponadto wybieram się w tym tygodniu do fryzjera - szykuje się lekka zmiana :) 

Jak Wam minął weekend? Jak idzie Wam szukanie rodzin? 

Całuję,
Marta xx

P.S. Jesteśmy po Eurowizji - jakie są Wasze wrażenia po wygranej Conchity oraz występie Cleo?



1 komentarz:

  1. Moje maile wyglądają kiepsko, odpisują mi po 3-4 dniach (bo ich upominam że mi nie odpowiedzieli) i nie piszą nic od siebie, tylko suche informacje. Masakra! Oby w realu byli mniej oschli ;D

    OdpowiedzUsuń