piątek, 29 sierpnia 2014

Dotarłam - żyję :)

Hello! 

Nastał w końcu ten dzień. Od wczoraj jestem w UK. Lot był w miarę szybki, lekko opóźniony, ale to nic :) Bardzo, bardzo się denerwowałam, ale okazało się, że nie potrzebnie. 

Na lotnisku czekała na mnie hostka i najmłodszy szkrab w raz z kartką z moim imieniem :)




Całe 2h jazdy samochodem przegadaliśmy. Na chwilę obecną są strasznie mili.
Przez 2 dni jest ze mną ich już była au pair, która ma mi pokazać wszystko (miasto, obowiązki). 

W poniedziałek natomiast będę sama z chłopcami i to oni będą moimi przewodnikami po domu i okolicy :) 

W połowie tygodnia czeka mnie wyzwanie: od środy zostaje sama w domu z najstarszym a potem w weekend przyjedzie pozostała dwójka i dołączy do mnie również ich była au pair. 

Dzisiaj ja i M. (ich była au pair) zrobiłyśmy sobie szybkie city tour. Pogoda oczywiście nam dogodziła - padał deszcz :D Tak na szybko miasto jest dosyć duże, pełno ludzi na ulicach. Centrum handlowe też jest spoko. Wiem gdzie jest dworzec kolejowy, siłownia, kościół, itd. 

Cały mój schedule nie wygląda źle, dla mnie jest idealny. Nie za mało, nie za dużo - idealnie. Jak wygląda dam znać w następnym poście. Jak będzie w rzeczywistości - myślę, że po pierwszym tygodniu będzie już wiadomo.

Na dzisiaj to tyle! Dziękuję za wsparcie. Mam nadzieję, że będziecie tu nadal zaglądać :)

Marta xx

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że dojechałaś:) Jakbyś chciała w weekend się spotkać, to jestem chętna:) Do której szkoły językowej chodziłaś będąc w Edgware?
    Pozdrawiam,
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) nie byłam nigdy w Edgware. Mieszkam w Tunbridge Wells a Ty gdzie ? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przepraszam, pomyliłam Cię z inną dziewczyną. Ja mieszkam właśnie w Edgware:) Fajnie byłoby się spotkać:))
      Pozdrawiam,
      Ada

      Usuń
    3. Dziewczyny to zorganizujmy wspólne spotkanie. Ja mam do tunbridge wells 15 minut i masę wolnego czasu. Więc czekam na odpowiedzi! Ponizej w komentarzu jest moj e-mail. Pozdrawiam. Karolina

      Usuń
  2. Mieszkam niedaleko Tunbridge Wells. Nawet dzisiaj tam byłam :) jestem w uk od tygodnia. Mój e-mail: kjarz1994@poczta.onet.pl. piszcie dziewczyny. Fajnie byłoby się czasami spotkac :)

    OdpowiedzUsuń