niedziela, 7 września 2014

Mój plan dnia - schedule

Hello :)

Nie mogę w to uwierzyć, że minęło już prawie 10 dni, od kiedy jestem na angielskiej ziemi.

W tym poście przedstawię Wam jak wygląda mój plan dnia. Co do opieki wygląda on od poniedziałku do piątku tak samo. Zmieniają się tylko obowiązki domowe. 

W tym tygodniu mój rozkład dnia był trochę inny, że względu na nieobecność hostów do środy. Jednak poradziłam sobie :) Od jutra wszystko wróci do normy. 

Wracając do mojego schedule. W normalne dni wygląda on tak:
× 7am-7:40 am - pomoc przy śniadaniu, wszyscy wychodzą do szkoły / pracy
× od razu po ich wyjściu ogarniam dom i zabieram się do sprzątania według planu jaki dostałam. Nie jest tego dużo, na początku się przestraszyłam bo to długa lista, ale za drugim razem już było o wiele lepiej, jak poznałam dom i zajmuje mi to maksymalnie do 9 am
× 4 pm - planowo powinien wracać najstarszy. Jednak nie zawsze tak będzie. Częściej wraca później do domu, np. wczoraj o 6pm. Spędzam czas z Z., robię mu jakąś przekąskę, on odrabia lekcje.
× 6pm - pomoc w obiedzie. Często podgrzać jakiś sos, zrobić makaron, ryż, itp., przygotowanie stołu do posiłku
× 6:30 - wraca hostka z S. i D. I jemy obiad. Po obiedzie pomagam w uprzątnięciu kuchni.
× 7:30 pm - jestem wolna

Czasem w tygodniu będę miała babysitting. Już jestem po jednym, nic strasznego :) 

W ciągu dnia czasem się nudzę. Ale jestem tu dopiero tydzień i poznaje miasto i ludzi. 
Jeśli ktoś mieszka w okolicy Tunbridge Wells - niech da znać! :)

See you!
Marta x

1 komentarz:

  1. Po przeczytaniu twojego postu przypomniałam sobie jak ja zaczynałam pracę jaki au pair :)
    Trzymam kciuki, powodzenia ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń