poniedziałek, 4 sierpnia 2014

24 days left...


Cześć! 
Co u Was słychać? 

Za 24 dni postawię nogę na angielskiej ziemi!
Czy się denerwuję? Ależ tak :)

Mam mnóstwo pytań: czy się im spodobam? Czy mnie chłopcy polubią? Czy dam sobie radę? 
Ale kto ma nie dać rady jak nie ja! :)
Trochę się boję pierwszego spotkania twarzą w twarz :)

Zaczęłam kompletować "wyprawkę". Nie jest duża, bo wiele rzeczy mam już, ale zawsze coś się znajdzie w co trzeba się zaopatrzyć.

Z rzeczy do zrobienia został mi tylko urlop dziekański - w poniedziałek jadę złożyć podanie. I karta EKUZ (to tylko jeśli okaże się, że podbiją mi legitymację studencką, kiedy dostanę urlop dziekański).

Godzinę temu wróciłam z banku, gdzie założyłam konto walutowe. Teraz pozostaje mi czekać na kartę do bankomatu oraz kartę EURO26, którą zamówiłam pod koniec tamtego tygodnia. 

Jest jeszcze jedna rzecz, jaka mnie martwi - czy mój drugi bagaż podręczny (mała torebka) przejdzie kontrolę xD jest minimalnie większy jakieś 2-3 cm. 


Miłego tygodnia!
Całuję,
Marta xx

2 komentarze:

  1. Przed wyjazdem miałam podobne wątpliwości i zastanawiałam się, czy im się spodobam. Do momentu, kiedy porozmawiałam z zaskakująco mądrym człowiekiem, który uświadomił mi śmiesznie prosty, a nieoczywisty wtedy jeszcze fakt: ważniejsze jest to, czy oni spodobają się mi. Dobrze mi zrobiło przywdzianie odrobiny arogancji, jeśli wiesz o czym mówię. Poukładało mi w głowie. Bardzo. No i pomogło mi przekonać wszystkich, że tak, rzeczywiście jestem fantastyczna.
    A bagażem się nie przejmuj, 3 centymetry to jest nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, wiem o co Ci chodzi. U mnie problem ten polega na tym, że zawsze miałam problem z wagą i kilka miesięcy temu zaczęłam się zdrowo odchudzać. Jednak pod koniec czerwca mój plan szlag trafił ze względu na moją kostkę. Nie miałam ruchu, zaczęłam jeść i przytyłam w ciągu miesiąca 5kg. Teraz znowu ćwiczę i powoli lecą kg. To jest mój główny problem. I boję się, że jak zobaczą mnie na żywo to im się nie spodobam... Niby widzieli moje zdjęcia, ale zawsze mam z tym problem...
      Tak to ogólnie jestem dobrej myśli :)
      Co do bagażu zawsze mogę ścisnąć torbę xD i się zmieści :P

      Usuń