piątek, 8 sierpnia 2014

20 days left! Oh oh oh

Hello :)

Jezu, już tylko 20 dni mi zostało. Uff czas leci tak szybko, nie wiem jak to się dzieje.

Znowu zaczęłam myśleć o wyjeździe jako au pair do USA. To tam zawsze chciałam lecieć. Ale stwierdziłam, że najpierw UK, sprawdzę czy się nadaje i potem jeśli nadal będę zafascynowana tym wyjazdem to polecę do USA :) Więc kto wie, kto wie może za rok dołączę do au pair za oceanem! 

Jak to ciocia mi powiedziała, skoro są możliwości to mam zwiedzać ile się da! :)

Wczoraj dotarła do mnie karta do bankomatu i kara EURO26. Także został mi tylko urlop dziekański i ewentualny EKUZ. 

Prezenty będą zakupione w następnym tygodniu. Mam tylko problem z Host Mum. Jeśli macie jakieś propozycje - skomentujcie :) 
Dla chłopców mam polskie koszulki i długopisy ciupagi :P 
Dla Hosta alkohol. A dla Hostki jeszcze nie wiem. 
Myślę także nad jakimś małym upominkiem dla ich obecnej au pair, która będzie ze mną kilka dni i pokaże mi miasto oraz wdroży w to wszystko. 

Udanego weekendu!
Marta xx

P.S. Jeśli macie jakieś inne pomysły co do prezentów to śmiało piszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz