poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Prezenty dla Host Family, 10 days left!


Hello,

nie mogę w to uwierzyć jak ten czas leci. 
Pamiętam jak to cieszyłam się, że zostało mi "tylko" 100 dni a teraz 10. Wow...
Prezenty prawie skompletowane. Dla chłopców mam koszulki reprezentacji Polski oraz po takiej małej ciupadze :) Dla Hosta śliwowica a dla Hostki - tutaj największy problem - prawdopodobnie książka o Polsce. No i oczywiście trochę słodyczy.

Jestem już "prawie" spakowana, zdenerwowana oraz bardzo podekscytowana! 
Okazuje się, że w moim sąsiedztwie będzie mieszkało parę aupairek więc jest świetnie! Jestem w kontakcie z kilkoma :) Z czego bardzo, bardzo się cieszę. 

Z ważnych spraw - udzielono mi urlopu dziekańskiego! Została mi tylko wizyta kontrolna w klinice okulistycznej oraz próba wyrobienia EKUZ! Trzymajcie kciuki, będę próbować przekonać babkę na podstawie zaświadczenia z uczelni, że przez najbliższy rok mimo wszystko jestem studentką i przysługuje mi to ubezpieczenie.

Co u Was słychać?

Pozdrawiam,
Marta x

8 komentarzy:

  1. Ty jeszcze tylko 10 dni (9), a mi wczoraj stuknął pierwszy miesiąc tutaj. Wcale tak szybko nie minęło i nadal jest pięknie, może nawet piękniej każdego dnia, więc strasznie się cieszę.
    Nie wiem czy polecam Ci kupować książkę o Polsce - wydasz kasę, a prawdopodobieństwo że chociaż do niej zajrzą jest co najwyżej bardzo niskie. Ja na Twoim miejscu chyba dokupiłabym jakiś polskich słodyczy do śliwowicy i dała prezent kolektywnie - hostowi i hostce. Ale to już jak uważasz!
    Powodzenia w ostatnim tygodniu - wiem po sobie jak bardzo jest zwariowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cały czas się zastanawiam co kupić hostce. Twój pomysł też nie jest zły. W czwartek będę w Empiku i sprawdzę co mi oferują. Jak nie będzie nic ciekawego to właśnie dokupię jakiś słodyczy i dam i jej i Hostowi wspólny prezent :)
      Już teraz jest zwariowany okres :D w piątek żegnam się ze przyjaciółmi ze studiów, potem jeszcze druga połowa rodziny i moja najbliższa przyjaciółka. Już prawie jestem spakowana xD
      To dobrze, że wszystko jest w porządku u Ciebie :)

      Usuń
  2. Pochwal się potem zdjęciami jak wyglądają prezenty :) I ciesz się ostatnim... TYGODNIEM w Polsce ;)) Zapraszam też do siebie. Powodzenia ! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia prezentów będą w następnej notce za kilka dni :)
      Pozdrawiam już z UK :)

      Usuń
  3. Powodzenia! Czekam na pierwszą notkę z UK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Już jestem w UK, strasznie się stresowałam, a nie było właściwie czym :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. 26 year old Structural Engineer Dorian Cameli, hailing from Haliburton enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Couponing. Took a trip to Himeji-jo and drives a Ferrari 250 LWB California Spider Competizione. mozesz sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń