wtorek, 1 kwietnia 2014

Kolejny krok :)


Już kwiecień!!! :) Wiosnę widać już bardzo dobrze :) Yupi! 

Jeśli chodzi o wysłane dokumenty do biura Prowork to umowa, a także formularz aplikacyjny i pierwsza rata dotarły całe i zdrowe xD Dostałam także kolejne papiery do uzupełnienia. 

Wrrr papierkowa robota... Nie lubię tego... Ale kto to lubi :P 


Raczej w tym tygodniu tego nie ruszę, bo muszę ogarnąć trochę naukę. Ale potem mam 3 tygodnie przerwy więc zabiorę się za te wszystkie referencje i inne rzeczy. 

A Wam jak idzie? Ktoś wybiera się do UK w podobnym terminie co ja? (wrzesień/październik)

Mam nadzieję, że ktoś zagląda na mój blog :) Jeśli prowadzicie swojego, chętnie Go przeczytam :) Podajcie linka w komentarzu. 

Martita13x

2 komentarze:

  1. świetny blog! :) będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) zapraszam :) z czasem będzie więcej postów! Więcej informacji. Masz jakieś propozycje o czym chciałabyś, żebym napisała?

      Usuń