sobota, 19 kwietnia 2014

Aplikacja i Święta

Wesołych Świąt Wielkanocnych! Abyście spędzili je w gronie najbliższych Wam ludzi! 

Co do mojej aplikacji to jest już skończona! Został tylko formularz medyczny do dostarczenia i potem zacznie się już dobór rodzinki :) Nie mogę się doczekać, ale jednocześnie troszkę się boję pierwszej rozmowy na skype. W końcu będzie to rozmowa po angielsku... 

Nie mogę się doczekać tego całego procesu doboru rodzinki! Wierzę w to, że uda mi się znaleźć Perfect Family! I już za kilka miesięcy będę w Anglii! :)

Zakupiłam już sobie pierwszą rzecz związaną z wyjazdem - przewodnik po Wielkiej Brytanii (jeszcze nie wiem gdzie trafię, dlatego ogólny przewodnik). Byłą promocja, więc jak mogłam się nie skusić na zakup tej książki xD

Pozdrawiam
Marta :)

8 komentarzy:

  1. Powodzenia! Na pewno znajdziesz wymarzoną host family :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! Żeby nie zapeszyć:P Też mam taką nadzieję :))
      Jutro idę do lekarza po zaświadczenie i zacznie się szukanie rodzinki! Tobie gratuluję znalezienia PF! Może się spotkamy jak będę w UK! :)) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jasne, ja bardzo chętna na wszelkie spotkania :D

      Usuń
  2. I jak tam idzie?
    Ja ogółem nie polecam wyjazdu z agencji do Europy bo dobór trwa dużo dłużej, rodzinki zazwyczaj takie którym ciężko było znaleźć au pair normalnie a w ramach rematchu nie sa w stanie pomóc i trzeba szukać tak samo samemu. Ale ogółem niektórzy tak wolą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ostatni papierek i zacznie się dobór rodziny. Mam nadzieję, że wszystko się uda. Zdecydowałam się na agencję, bo dużo osób mi polecało. Szukanie na własną rękę też nie jest złym pomysłem :) Ale ja czuje się nieco bezpieczniej jadąc za pośrednictwem :) Trochę się boję swojej pierwszej rozmowy po angielsku na skype :/ Zobaczymy jak to będzie :)) Za Ciebie (i za siebie oczywiście) trzymam kciuki! Może się spotkamy w UK jak już będę na jakąś kawkę. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. wszystko będzie dobrze, powodzenia życzę! i jak z Proworkiem będzie jakiś problem, to również polecam Au Pair World - szukanie samemu rodzinki jest dużo bardziej ekscytujące niż zwykłe oczekiwanie :)

    trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jednak APW ma duży plus w tym, że nie trzeba gonić i zbierać tych dokumentów, no i zaoszczędza się też sporo kasy

      Usuń
    2. Dzięki za radę :) Zobaczymy jak ułoży się moja współpraca z Prowork. Na razie jest wszystko w porządku!

      Usuń