sobota, 29 marca 2014

Mój wybór - agencja

Hiii :)

Postanowiłam skorzystać z usług agencji Prowork. Dlaczego właśnie ta? Słyszałam wiele pozytywów o tej agencji. Dużo osób mi ją polecało. Naturalnie, że czytałam także wiele negatywnych rzeczy na forach internetowych, ale szczerze mówiąc o każdej agencji czytałam prawie to samo. Każda z agencji ma jakieś tam swoje "wady" - a to, że trzeba płacić na początku, że za drogo, nie pomagają, długa cisza na roomie... itd. Każdy z nas jest inny, i każdemu przeszkadza co innego. 

Właśnie jestem na etapie uzupełniania application form i w poniedziałek wysyłam podpisaną umowę do biura Prowork. Trzeba także zrobić przelew pierwszej raty = 190 zł. Resztę czyli 500 zł wpłacane jest dopiero po zaakceptowaniu rodziny.
 Jak wszystko zrobię, będę czekać na dalsze instrukcje od nich co dalej. 

A Wy z jakiej agencji korzystacie? A może macie jakieś pytania? Śmiało pytajcie :)

Miłego dnia, 
Martita13x 

2 komentarze:

  1. oooo jakbyś zgłosiła się chociaż miesiąc wcześniej to ja prowadziłabym Twoją aplikację :D powodzenia i mam nadzieję, że współpraca będzie udana! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz:P trochę się obijałam ze zgłoszeniem :D Też mam taką nadzieję, że współpraca przebiegać będzie dobrze :) czytałam na Twoim blogu, że wybierasz się teraz do USA! Gratuluje :) Powodzenia :) Pozdrawiam :))

      Usuń