wtorek, 29 kwietnia 2014

Akceptacja aplikacji! Wohohooo!

Wszem i wobec oświadczam, iż moja aplikacja została zaakceptowana! 
Także zaczynamy oficjalnie szukanie rodziny! :)

YEAAAAAAAAAAHHHH :D

W tym miejscu zadam Wam kilka pytań, którą mogą mi pomóc.
1.) O co mogą pytać się rodziny podczas rozmowy na skype?
2.) O co ja mogę się zapytać, a o co nie powinnam?
3.) Macie jakieś wskazówki co do samej rozmowy? 

Czekam na Wasze propozycje w komentarzach. 
Będę bardzo wdzięczna za każdą pomoc :)

Całuję, 
Marta 

P.S. Ile czekałyście/liście na kontakt z pierwszą rodziną?


2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że Ci się udało!
    Sama mam dopiero 15 lat i chcę wystartowac jako au pair po maturze, ale może napisz do dziewczyny z tego bloga? http://dremworkhopelife.blogspot.com/
    Sama była jako au pair w Anglii i dokładnie opisuje swoje doświadczenia już w pierwszych postach ;) sama też często dodaje, że jeżeli ktoś chcę się czegoś dowiedziec ma po prostu pisac ;)
    mam nadzieję że trochę pomogłam i życzę powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zajrzałam na tego bloga. I napisałam maila do autorki :)
      15 lat - to masz jeszcze dużo czasu, aby zdecydować co dalej ze sobą zrobić :)

      Usuń