niedziela, 24 maja 2015

Wracam na bloga! :)



Właśnie zorientowałam się, że dawno nie było nowego wpisu. Także oto i jest. Przygotowywuje powrót na bloga, zrobiłam już spis tematów o jakich chciałabym pisać. Jeśli macie jakieś konkretne kwestie, o których chcielibyście się dowiedzieć - śmiało piszcie w komentarzach. 


Co u mnie słychać? 

Otóż jakiś miesiąc temu zaczął się etap, który moi nazywają "SUMMER", czyli lekko zmodyfikowany czas pracy i dużo zajęć dodatkowych na dworze. Moi chłopcy zaczęli krykiet - kolejny sport, na prawdę jestem zaskoczona ilością zajęć sportowych u mojej rodziny.

Postanowiłam przedłużyć pobyt z nimi do końca lipca 2016. W międzyczasie, w październiku, zaczynam kurs - Teaching Assistant, który kończy się w połowie czerwca 2016. Od Nowego Roku będę już rozglądać się za pracą u mnie w mieście, w Londynie oraz w Brighton. 
Dołączyłam również do Friends of the PTA, czyli Parents, Teachers Association, organizacji działającej przy szkole, w której pracuje. Już pomagałam im przy organizacji Grandparents Day, który odbył się w piątek. 

Zakupiłam również bilety do domu na wakacje i na powrót tutaj. Wylatuje ze Stansted 31 lipca a wracam 23 sierpnia. 

Zamierzam pisać posty minimum 1 w tygodniu, może czasem będą częściej. Pojawią się zdjęcia. Będę pisać nie tylko o byciu au pair, bo nie zawsze dzieje się coś ciekawego. Jeśli macie jakieś sugestie co do postów, tak jak pisałam wcześniej - dajcie mi znać w komentarzach. 

Pozdrawiam,
Marta x

1 komentarz:

  1. To świetnie, że wracasz do prowadzenia bloga :) Z chęcią przeczytałabym o różnych kursach nauczycielskich które robiłaś/będziesz robić w Anglii. W przyszłości zastanawiam się nad pracą jako nauczyciel języka angielskiego i takie doświadczenie było by dla mnie bardzo cenne :)

    OdpowiedzUsuń